5 سال پیش 30 اسلاید 885 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • چی؟ من قبلا ۲ سال پیش این تست رو دادم برونگرا بودم ولی الان نوشته که کمی درونگرام!! البته خودمم احساس میکنم که برونگرام چون دوست ندارم که جلوی دیگران گریه کنم و خجالتی هستم زیاد و اجتماعی هم زیاد نیستم...

  • آجی ژان........بیا پی کارت دارم

    • هرچی پیام میدم نمیاد تو اول پیام بفرست

      راستی چون زیاد نمیام تستچی پیامتو دیر دیدم ناراحت نشی یه وقت :)

  • امتیاز شما گویای این است که احتمالا فرد درونگرایی هستید. شما برای شروع یا ادامه دادن کار‌ها و فعالیت هایتان به انگیزه‌ها و محرک‌های خیلی قوی نیاز ندارید. افراد درون گرا دارای دیدگاه درونی و ذهنی هستند و آمادگی بیشتری را باری خودداری و تسلط بر نفس خویش از خود تلاش می‌کنند. احتمالا شما ترجیح می‌دهید اوقات خود را به مطالعه گذرانده و بیشتر تنها باشید و، چون از تنهایی لذت می‌برید، کمتر مایل به معاشرت با دیگران هستید






    درستع دمت گرم😶‍🌫️

  • عالی بود ممنون از زحمات شما 😎🤩
    من درونگرا‌ هستم

  • عکص تستت منو کشته

  • درونگرا

  • عالی بود عاجییی

  • برونگرام خخخخخخخخیلی

  • راستی اجی ببخشید نبودم امتحان داشتم

    • اشکال ندارد بنده خودم هر هفته امتحان دارم کلی هم مشق دارم ولی واسه امتحان هیچی نمیخونم مشق هم همون شبی که قرار برم مدرسه مینویسم و کلی هم دعوا میشم 😐💔

    • 😐💔

  • برونگرام

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.